Řekl si o to vývoj na trhu. Již od roku 1996 spolupracujeme s telekomunikačními operátory v oblasti akvizic nových zákazníků a přišla chvíle, kdy se telemarketing začal jevit jako vhodný nástroj. Naše klientela se postupně rozrostla i z jiných segmentů.
Upřímně, nezkusila. Není to vůbec jednoduchá práce.
Já myslím, že se ani výrazně neměnil. Vždy existovali lidé, které tento způsob komunikace neoslovuje a pak naopak ti, kteří ho rádi přijmou.
Obecně s Vámi nemohu souhlasit. Ale samozřejmě, pokud je prováděn způsobem, který odporuje zákonům a etickému kodexu, tak je to špatně a tyto případy se medializují.
Před několika lety jsme si myslela, že už mu zvoní hrana. Ale aktuální poptávka našich klientů po našich službách je pravým opakem. Je pořád rozsáhlý zákaznický segment, který je na tento způsob komunikace zvyklý a myslím, že tomu tak bude i nadále. A pokud jde o zákaznickou péči, tam to platí dvojnásob, spousta lidí vyžaduje lidský přístup.
Ten tým si musíte vytvořit a proškolit. To je to zásadní know-how.
Na vedení týmů většinou ano. Pokud jde o operátory, umíme to naučit i ty bez praxe, pokud jsou komunikativní.
V současnosti jsou to zejména akviziční projekty v oblasti telekomunikací a energetiky, ale domlouváme také např.schůzky, účasti na seminářích.
Klient a projekt nás musí zaujmout. Operátorovi můžeme nabídnout příjemné pracovní prostředí v našich pobočkách v Praze, Kladně a Lounech a dobré zacházení. Vycházíme vstříc kratším pracovním úvazků, což oceňují zejména maminky s malými dětmi. Náš tým je z 80 % již mnoho let stálý.
Určitě je to robotizace, o které jsme již mluvili. Umělá inteligence zasahuje do všech oblastí lidské činnosti. Ale myslím, že lidský přístup bude mít ještě dlouho svou váhu.
My už několik let propojujeme telemarketing se sociální činností, aktivně pomáháme sociálně vyloučeným dostat se na trh práce. V tomto směru budeme pokračovat, protože nám to dává hlubší smysl.
Přijďte se na nás podívat!