Výsledky třetího ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny během programu 16. ročníku konference Call centra. Kromě tradičních kategorií soutěž „posílila“o kategorii „Zvláštní projekty“, která byla určena zejména pro novinky a zajímavosti z oblasti technologií a nových metod řízení kontaktních center.
Soutěže Czech Contact Center Award se účastnila kontaktní centra z různých oborů (logistika, finanční služby, aerolinie). Jejím smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové či online komunikace, ale též si kladla za cíl ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech a posilovat tak image oboru.
„Soutěž Czech Call Center Award je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.
Letošní soutěž proběhla ve třech kategoriích – Inbound projekty (příchozí hovory), New media a Zvláštní projkety. Prvně jmenovaná kategorie dokazuje, že kontaktní centra se stávají multikanálovými komunikačními platformami, zejména díky různým online kanálů. Odborná porota, které předsedala Květoslava Santlerová, ocenila celkem osm soutěžních projektů a mezi ně patřil i projekt společnosti A-GIGA „Změna je možná“, který obsadil 1.místo.