Náplň práce:
- zaškolování nových operátorů, náslechy a hodnocení hovorů, školení obchodních dovedností, školení komunikačních dovedností, školení prodej po telefonu, tréninky, aktivní spolupráce se supervizory, odpovědnost za výsledek, motivace prodejního týmu
Požadujeme:
-
- Praxe v call centru min. 2 roky podmínkou
- Praxe na projektech mobilních operátorů a energetiky výhodou
- Praxe na pozici trenéra nebo teamleadra v call centru výhodou
- Pozitivní myšlení
- Pečlivost, odpovědnost, svědomitost
- Komunikační dovednosti
- Iniciativní přístup
- Orientace na výsledek
- Obchodní dovednosti
- Týmový hráč
- MS Word, Excel na uživatelské úrovni
Nabízíme:
- Přátelský kolektiv
- Motivační platové ohodnocení dle zkušeností a praxe od 26 tis. do 40 tis. + velice zajímavá motivační složka mzdy
- Pracovní doba 7.45 – 18.15 (směnný provoz), pondělí-pátek
- Školení hrazené zaměstnavatelem v sídle pobočky
- Hlavní pracovní poměr
- Zázemí stabilní firmy s několika prosperujícími pobočkami
- Zaměstnanecké benefity – hmotné odměny, slevy na zboží, produkty i služby atd.
- Nástup ihned nebo dle domluvy
Místo výkonu práce:
A-GIGA s.r.o., věznice Vinařice u Kladna
Své motivační dopisy a CV posílejte na e-mail: lenka.hruba@giga.cz.
Trenér prodejních dovedností/Teamleader v Call Centru
Náplň práce:
Požadujeme:
Nabízíme:
Místo výkonu práce:
A-GIGA s.r.o., věznice Vinařice u Kladna
Své motivační dopisy a CV posílejte na e-mail: lenka.hruba@giga.cz.